13 april is comin up.

Ja.. den 13 april (tror jag :s) ska jag vara på Huddinge kirug-kliniken. Känns otroligt läskigt för dom kommer troligen säga att jag måste operera mig. Och om jag fick välja så skulle jag hellre operera den övre kröken istället för den undre. För om jag skulle steloperera länryggen så skulle jag tex inte kunna puta med rumpan, vifta på sjärten osv. Typ röra mig lika mycket som om jag skulle ha på mig korsetten.  Uuusch.. kommer börja böla när dom pratar om det. Är det någon läsare som har opererat sig i ryggen??





suck....

Kommentarer
Postat av: Erika

hej

jag ska in och opereras för min skolios den 4 maj nu i år

du får gärna adda min msn: erikajohansson92@hotmail.com

så kan vi prata lite, har själv gått igenom allt med korsett osv

ha det fint :)



2010-04-08 @ 11:57:13
URL: http://erikaalexandrajohansson.blogg.se/
Postat av: Erika

oj, skrev fel msn haha!

erikajohansson92@hotmail.com

så ska det va ^^

2010-04-08 @ 16:40:49
URL: http://erikaalexandrajohansson.blogg.se/
Postat av: Erika

men? :S

det ska vara understreck både före och efter 92 ju, men det försvinner när jag skickar kommentaren :S

2010-04-08 @ 16:42:24
Postat av: Erica

Hej! :)



Ser ut som du sluppit operation, själv ska man opereras nu på måndag :(



Jag tittar runt lite över allt på nätet nu för att se hur andra klarat sig, du ser ut att ha använt din korsett flitigt. Jag hatade min och slarvade med den jämt.



Ta hand om dig!

2010-10-23 @ 01:00:16
URL: http://itaerica.devote.se
Postat av: Elaine

Blev opererad 22 november det här året, i både bröstryggen och ländryggen o jag är 12 år:) det känns lite stelt nu i början :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0