13 april - mot sthlm

Ska snart dra iväg till Karolinska sjukhuset i stockholm. Det är nu jag ska ta reda på om jag behöver operera mig. Mats (han som gjorde korsetten) trodde att kirurgen (hon jag ska prata med) skulle säga att jag skulle ha av korsetten i 24h om 6 månader. Men vi får se. Så keep your fingers crossed!
Trodde att jag skulle kunna blogga från mobilen nu, men det går inte att publicera? fick ju en blackberry i söndags,, iiih!! Älskar den ! Den har världens roligaste spel så jag kan underhålla mig själv i bilen :-)
*break a leg*
bästa låten just nu ..
I could have lied - Red hot chili peppers

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hej gumman! Åh, blev så glad när jag läste din blogg. Jag har också korsett, jag har precis blivit av med min boston korsett och börjar nu med min natt korsett. Jag har kämpat som fan med min dagliga korsett 24/7 och jag ringde mats & han sa att jag skulle få börja ha en nattkorsett, som ska sitta på i 8 timmar per natt. Jag kan säga att de är ett paradis jämfört med det andra. Jag blir så glad & lättad att det finns andra i min situation som har blogg som man kan få "kontakt med" om du har nån fråga om natt korsett, eller du kanske inte ska börja använda det ännu? Be strong, puss på dig

2011-06-04 @ 16:20:28
URL: http://missbelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0