Dagens fråga



F:  ''det är jobbigt med kläder man vet knappt vad man ska ha på sig förutom stora tröjor o leggins, när man shoppar måste man ta en storlek större osv du förstår nog mig!  så nu har jag en fråga till dig eftersom du har använt korsetten mer än mig så undrar jag vad man kan ha på sig på sommaren?''

S:
heej! förlåt för väldigt segt svar, glömde bort lösenordet till mailen.. hehhe . Till frågan! Har du läst mitt klädinlägg? om inte så kan jag skriva lite om det.. om du vill ha urringat så fick bara ner linnet (över korsetten, bilder finns i bloggen.) och sätt på en bustier. det går med en vanlig bh också men den kånglar så mycket.. den smyger in under korsetten och sånt, haha.
  Vissa linnen kan du ha. några speciella designer som inte har så stort ärmhål osv. en annan sak är ju tubtopp. en sån som inte har ärmar du vet. och om man har den över plastbiten som sticker upp i armhålan så syns det inte. Och köp en som inte ska sitta jättetight, utan en som är lite smått ''bullig''.
   Ska kolla runt på olika hemsidor och kolla efter några sköna & snygga sommarkläder!
LÄNK TILL KLÄDESINLÄGGET!


FRÅN OCH MED NU SKA JAG FÖRSÖKA HA 'DAGENS FRÅGA/OR' SÅ OFTA JAG KAN, MEN DET ÄR UPP TILL ER.. NI STÄLLER FRÅGORNA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0