det ni inte kunde ana.



UNO! - Jag har en riktigt stor passion för USA. Mestadels Kalifornien, eftersom jag bara har vart där. Och mitt mål/dröm i livet är att flytta till Los Angeles, eller åtminstone köpa hus där. Skratta hur mycket ni vill, men det kommer att hända!

DOS! - Jag har sedan snart två år haft en liten dvärghamster som heter Kiwi. A.k.a ''Kiwan''. Han är rund, grå och smällfet. Han väger dubbelt så mycket dom en dvärghamster ska göra. Men han gömmer all mat som jag har lagt fram så jag tror att det är slut på mat.. så jag ger honom mer. *suck*

TRES! - Jag är väldigt intresserad av mode & styling. Funderar faktist på att gå designlinjen till gymnasiet. Jag är ingen hejare på att sy, men att designa tycker jag är jättekul. Och jag hoppas också på att nån gång lansera ut en klädlinjen som anpassar sig efter skolioskorsetter.

CUATRO! - Liknande som Fakta UNO! så är jag också intresserad av Engelska.. självaste språket. Så nu läser jag Red Hot Chili Pepper's sångares självbiografi. På engelska. Den handlar om hans uppväxt och liv kring, ja.. mest droger under barndomen dårå. Cool bok!

CINCO! - Musik som alltid går hem hos mig, och gör mig lycklig är miss Britney Spears! Ja.. kan inte förklara riktigt varför, men har sett henne live 2 ggr. Samma år. Samma turné. The Circus Tour. Looooved it.

Kommentarer
Postat av: janna (;

fy va söt hamster :DDD <3

2010-04-08 @ 21:01:38
URL: http://jannakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0