lite hjälp här.

Den här bloggen handlar ju främst om skolios. Min skolios. Och iochmed att jag bara skriver om nyheter om min skolios så blir det dålig uppdatering. Så här kommer frågan; ska jag fortsätta såhär, dålig uppdatering men bara om skolios? Eller skriva om allt möjligt + skolios? Ni får kommentera vad ni tycker, och kom gäääärna med andra förslag också!  ♥

anywho.. Nu ska bara mascaran på, sen så bär det iväg till granny. Skall ha med lillan aka Stella, så att kusinerna får en titt på henne!

ha en bra påskdag!
Har tappat bort kameran, igen, *stupid, stupid, stupid* så det blir inga bilder.

xoxo

Kommentarer
Postat av: janna (:

alltså, det spelar ingen roll ;) <3

bara du skriver om korsetten & allt oxå :d

2010-04-04 @ 21:31:51
URL: http://jannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

skriv om allt även skolios haha! :D

2010-04-05 @ 00:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0