Designen är i princip klar, nu!

jepp, så här kommer det se ut ett tag nu! Vänj dig :)


Idag var jag hemma, lite småsjuk & ont i höften som satan!
  Och för en halvtimme fick jag ett samtal från Mats, (ortoped i Stockholm) och jag fick en tid hos honom på torsdag. Om nån så är det nog han som kan fixa en fungerande korsett åt mig. Den jag har nu har inte verkat så bra.. Har faktist förvärrat graderna med 5 °. Vilket är mycket! Så jag är jättenervös inför den kommande veckan. Det är därför jag har vart lite ''off'' i skolan. Hehe, sorry Olivia för att jag agerar som en bitch..
   Sist jag var i Stockholm för korsettens skull så var jag hos Mats. Hans korsetter brukar vara någon storlek mindre än vad man egentligen har, men det har iallafall en positiv verkan, så jag får bara bita ihop och eventuellt plugga hemma, trots alla koncentrations-förstörar... grejer... xD.

Haha, nej men nu skall jag ut på promenad med Stella!

Ifall ni vill veta så är ortoped-rummen (eller vad det kallas) väldigt tråkiga. De är högst 3x4 meter och ser ut såhär;







Nej, jag har inte anorexia (som så jävligt många folk frågade mig i min andra blogg..), korsetten gör en pissigt smal..

Kommentarer
Postat av: julia

nej nu blev det en aning orättvist här tycker jag, själv blir jag fan bredare i midjan... nästan :O:O

2010-02-08 @ 11:19:48
URL: http://sengas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0