Lördag.

Vaknade tidigt idag. + flera gånger inatt , kan knappt sova med den nya korsetten.. Om man ligger ner så trycker ''korsett-plastkanten'' på min ryggrad, och min höft gör också jätteont.. Men det kommer förhoppningsvis bli bättre om några veckor då, som sagt.
  Och jag får dessutom inte ändra något på korsetten, som jag brukar. Då åker jag till västerås och dom värmer ut, lägger in kuddar eller vad jag nu klagade på, hehe. Men det förstör ju också korsetten, liksom om man värmer ut den så sitter den inte lika 'figursydd' mot ryggen längre. Det talar ju för sig själv..


  Idag är det lördag. Det enda jag känner för nu är att ligga och moffa i mig choklad i soffan medans jag kollar på Twilight & New Moon. ♥
  Men om ni undrar något så är det bara att slänga in en kommentar! :-)
    Man kan säga att det är frågesport 24/7 - 365! Hahah..



PS! Bustiern får 10+!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0