Nya & Gamla korsetten

Här kommer lite jämförelser på gamla och nya korsetten. Eftersom jag inte vet exakt vad han gjorde så får ni jämföra med ögat! Här är lite bilder.. BTW: skit i siffrorna på bild 1. xd










Och så får ni en bild på min övre rygg. Här ser man skoliosen från utsidan. Det är minimalt, och det var just därför min skolios upptäcktes sent, nästan för sent. Iaf, de röda strecken är skulderbladen och lungor, ja, hela överkroppen. Det gröna är ryggraden, (på ett ungefär..)



liiiiiiite snett??? Heh,

Kommentarer
Postat av: janna (:

ja min skolios är 10 grader på utsidan bara.

Den upptäcktes ju i 7an, oxå sent va ?

Men 35 inne då. :/

vad har du för grader inne eller vad man säger ? <3

Är den nya korsetten skön eller vad man ska säga ?

2010-02-16 @ 10:40:55
URL: http://jannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Sandra T

åh varför ser alla andras korsetter skönare ut än min?

2010-02-24 @ 19:49:02
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0