Söndag idag,

..... Och korsetten var faktist.. skön. Iaf när jag vaknade, kan det ha någonting med de 9 kuddarna jag har i min säng? Det är faktist sjukt att jag hela tiden var tvungen att ändra på den förra korsetten med jämna mellanrum,  men med denna behöver jag inte göra någonting! Det visar ju bara hur skicklig Mats är på korsetter.. hehe.


Jag tror jag glömde skriva förut att Mats trodde att dte var ca ett år kvar för mig att ha korsett! Wiho! Om det är så , så kommer jag vara korsett-lös in no time, eftersom de första två åren med korsett gick såhär fort *knäpper med fingrarna*






Kommentarer
Postat av: js

2010-02-14 @ 10:52:15
Postat av: janna (:

desamma <3

2010-02-14 @ 10:52:39
URL: http://jannakarlsson.blogg.se/
Postat av: julia

jag har också ett år kvar ungefär! :D :D vi kommer typ ha korsetterna lika länge oxå :o <33

2010-02-14 @ 23:24:48
URL: http://sengas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0