dålig uppdatering!

oh shit! senast jag var här var för 2 veckor sedan, ouppsie!
 Men har också stort ansvar angående uppdateringen, ni får maila/kommentera frågor osv!
([email protected] / [email protected])



 Nu har jag iallafall fått tid för röntgen! Självaste röntgen är den 18/3, men jag tar av korsetten 24 h innan. Få se om jag har fått det här rätt nu... Röntgen är kl 10.15 - 18/3. Det betyder att jag tar av korsetten 10.15 - 17/3?
Det måste ju vara rätt.. ehhe.. LÄNGTAR SOM FAN! Ni fattar inte hur guld värt 24 timmar utan korsetten är! Aah! Jag kommer troligtvis att få cp-ont när jag tar på den igen, och jag kommer troligtvis bli trött i ryggen när jag är utan den. Men ändå liksom? Jag har redan valt ut kläder.. hihi, 
 ♦ Mitt britney spears linne, (ett ganska kort linne, som visar höfterna, så då måste jag ha foundation på mina jävla sår & blåmärken.. som jag har på höften.. höhö)  
 ♦ Och under det tänker jag icke ha ett linne som täcker rumpan som jag är tvungen att ha för halva rumpan blir ju platt av korsetten. Tror jag har bild på det i klädesinlägget..? 
 ♦ Och till sist ett par lågt skurna jeans! Kommer troligtvis frysa, men who cares?


det blir inga bilder, sorry! haha

Kommentarer
Postat av: janna (:

hoppas röngen går bra :)

själv ska jag läggas in den 15:onde xd

2010-03-06 @ 10:07:08
URL: http://jannakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0