lite om höften.

Den senaste tiden har jag haft problem med höften, som jag skrev för några inlägg sen. Först så var det en mega uppsvullning.. Jag såg den när jag tog av mig korsetten, så jag väntade tills den hade gått ner innan jag tog på mig korsetten igen. Jag började få mer och mer ont på självaste höftknölen, så jag släppte lite på korsetten längst ner, och då blev det friktion, så korsetten 'skrapade' på huden hela tiden så jag fick typ löst, uttöjt skinn runt höften, + blåmärken osv. Så jag började stoppa in grejer emellan korsetten och höften, såsom fårskinn, plåster, kompressors, duroderm osv. Men inget hjälpte, utan det började blöda och vara. Så jag provade att ta bort allting , (förutom linnet då) fårskinnet och plåstret. Och det blev bättre! *Ta i trä*.
  Så för mig funkade inte ens fårskinn, utan höftten ville tydligen bara ha korsetten och linnet. Kanske funkar för dig som har liknande problem?






Här får ni bättre bilder från röntgen förra torsdagen.

Ni ser väl vad det står?



Anyways. nu ska jag duscha.
Fick två paket från ortopederna nyss. 4 nya linnen!
Wiho! Hatar slappa linnen. Dom kliar som satan.



xoxo

Kommentarer
Postat av: victoria

jag hade jätteont i höften en tagg, eftersom min korsett var för liten. men nu har jag fått en ny, & nu känner jag ingenting i höften. Men huden där blev missfärgad & jag har massa extra hudlager, så jag känner knappt något där ;)

2010-08-09 @ 00:16:12
URL: http://yoshiii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0