så otroligt dålig uppdatering.

nu ska jag skärpa mig! for real!


de senaste veckorna har inte varit så lyckade.
- Har fått ett sår på höften.
- Håller på att få sår under tutten.
- Halva bäckenet på högersida, fram till höften gör pissigt ont.



Och i onsdags så var jag utan korsett i 24 h. Såg fram emot det och hade lågt skurna jeanss och tight tröja! ;)
8:00 - Av med korsetten..
9:00 - Kändes konstigt, som om jag hade glömt något.
10:00 - Började få ont i ryggen, liksom trött. (tecken på att jag måste göra mina övningar oftare)
11:00 - Fortfarande trött i ryggen, kramade en massa folk, haha
12:00 - Lunch, satt framåtkupad, och som en köttbulle. And i loved it! (kan inte sitta så med korsetten.)
13:00 - Ont i ryggen började gå över.
14:00 - Kom hem, åt som fan.
15:00 - Ut med hundarna, lekte med stella som fan.
16:00 - 23:00 - Gjorde allt möjligt, allt utan ont!
00:00 - 08:00 - Sov så gott. Mmmmmm..

Och på sjukhuset var jag på röntgen utan korsett & med korsett. Ni får en paintbild.. haha


Sammanfattning! - Den tjocka svarta linjen är ryggraden.
På bilden utan korsett är
övre kröken  48.2 °.
& den undre 45.4 °

På bilden med korsett är
övre kröken  42.1 °
& den undre 29.5 °

Och Mats, han som gjorde korsetten, fokuserade på den undre kröken, eftersom den var på gränsfall för operation, och om han fick den någolunda rak, så följer den övre kröken med.
Jag orkar inte skriva mer nu,, har asont i höfteen!

lovar att jag ska uppdatera mera.
xoxo



Kommentarer
Postat av: Anonym

bra, helt grym blogg:)

2010-03-25 @ 16:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0